Co jest ''polaczki''?


Polaczkowatość mnie wkurza, irytuje, denerwuje. Większość z Was pewnie też reaguje podobnie. Części z nas pewnie zdarza się być takim polaczkiem (w sytuacjach codziennych, nie o wylewaniu żółci w 'internetach' mówię, bo to jest jakiś high-level hejtingu).

Ryba napisał na swoim blogu o tym jak bardzo denerwuje go zjawisko tzw. "polaczkowatości". Impulsem do tego były durne komentarze pod newsem o śmierci Polaka uprawiającego wingdiving, ale niestety zalew hejtingu jest obecny niemal wszędzie. 

Najsmutniejsze w tym jest to, że zdarzają się tak esktremalne przypadki, że osoby pod ostrzałem nieprzychylnych komentarzy mogą zacząć się alienować, wpaść w depresję, a nawet odebrać sobie życie. 

Ale wiecie co? Póki co wymyśliłem dwa sposoby. Albo wybić wszystkich takich (ale znajdzie się jakiś polaczek, co nas do prokuratury podkabluje :D) albo zwyczajnie olewać to cieplusieńkim moczem, zainstalować sobie w mózgu takiego AdBlocka z filtrem na hejting i zwyczajną głupotę.

Po prostu jeśli chcemy zmieniać świat, to zacznijmy od siebie. Bądźmy uprzejmi, mądrzy i spokojni.

1 komentarz:

  1. Tylko że w grach drużynowych jeden taki polaczek i masz przegraną
    Ja jako że grywam w LoLa to dość często mam przypadki gdzie koleś mówi że chce tą i tą linie a jak nie to ginie (jednocześnie dając złoto przeciwnikom)Ich zdolność do komunikacji z drużyną kończy się na Spier..... i wyzwiskach na twoją rodzinę,dzięki czemu nie ważne w co grasz i masz nick z PL na końcu to z miejsca dostaniesz Fucking Polish i przez takich ''geniuszy" każdy polak dostaje wyzwiska gratis
    Tylko że na takich nie sposób być uprzejmym gdyż mówią spier..... jestem lepszy (Z 2-3 błędami na wyraz).Co prawda jest funkcja mute ale ona nic nic nie zmienia gdyż taki tak czy siak wkurzy każdego w twojej drużynie.
    Pozdrawiam Ratchet

    OdpowiedzUsuń